2011. december 29., csütörtök

Fagyos hangulatban

Minta: Noria Perle4u


Sosem fűztem még ilyen jeges színekkel! Niki inspirált erre a kombinációra. :D
Fagyos volt a hangulatom, így tetszett. Furcsa, mert még most is tetszik...
Két oldalasra fűztem, bár ez nem látszik sajnos. Az egyik oldalának kék, a másik zöld hatása van. A lánc összetétele és a medál csillogása miatt (ami mondjuk nem hátrány :D), képtelenség rendes fotót csinálni róla.

Utolsó próbálkozás napfényben...
Na mindegy! Én szeretem. Ti értitek miért?


11 megjegyzés:

Lilith írta...

Én értem.... én is szeretném... :D

Manouschas Perlerreien írta...

Very beautiful, nice colours.
Happy new year.
Greetings Manouscha

Cristina írta...

Un hermoso diseño y unos colores inigualables.

Kaszás Ildikó írta...

Nagyon tetszik a fagyönggyel kicsit már nem is olyan fagyos !!
Gyönyörűségesen szép nekünk is !!!!

Unknown írta...

:-)
Happy new year !!

xoxo
Mone

Lakota mágia írta...

Nagyon elegáns ezekkel a jeges' színekkel, gyönyörű nyaklánc!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Gyönyörűséges!

Orsi írta...

Nekem is nagyon tetszik, pedig én általában nem szeretem a hideg színeket, de ez valami frenetikus!!
Boldog Új Évet! :)

Edit írta...

Gyönyörű lett!!!!

kkati írta...

Olyan könnyed,légies ez a medál.Nagyon tetszik.
Nézz be hozzám, vár egy meglepetés!

Judith írta...

Köszönöm szépen lányok!!!!! :D
Boldog Új Évet Mindenkinek!!!! :D Happy new year!! :D